اعضای شورای شهرکماکان مخالف جدا سازی هستند/جلسه با استاندار تهران قطعی است
نوشته شده توسط : مینا
عضو شورای شهرتهران در گفت‌وگو با فارس:
اعضای شورای شهرکماکان مخالف جدا سازی هستند/جلسه با استاندار تهران قطعی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر تهران تهران گفت: هر تصمیمی که منجر به تغییر محدوه شهری شود باید توسط شورا پیشنهاد شود گفت: در جلسه آتی شورا استاندار تهران به طور قطع حاضر خواهد شد ضمن اینکه اعضای شورا کماکان مخالف جدا سازی ری هستند.

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهرکماکان مخالف جدا سازی هستند/جلسه با استاندار تهران  قطعی است

 

محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به مصوبه اخیر دولت در خصوص جداسازی شهرستان ری از تهران اظهار داشت: در این خصوص نظرات متعددی مطرح شده است که یکی از این نظریه‌ها این است که این ابلاغ خلاف قانون است.

وی تصریح کرد: دلیلی را که برخی از افراد در شورای شهر و مجلس در خصوص ابلاغ غیرقانونی جداسازی شهرستان ری از تهران عنوان می‌کنند بحث حقوقی این موضوع است.

نجفی اضافه کرد: هر تصمیمی که منجر به تغییر محدوده شهری شود باید توسط شورای شهر پیشنهاد تا اجرایی شود که در خصوص مصوبه اخیر این موضوع اتفاق نیفتاده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ادامه داد: بحث دیگری که وجود دارد این است که برخی از دوستان عنوان می‌کنند که دولت براساس قانون می‌تواند این جداسازی را ابلاغ کند که باید این موضوع با حضور مسئولان دولتی بررسی و در نهایت نظر نهایی اعلام بشود.

وی گفت:در هفته جاری استاندار تهران به طور حتم در جلسه شورای شهر تهران حاضر خواهد شد و در خصوص موضوع جداسازی ری تصمیم نهایی گرفته می‌شود ضمن اینکه اعضای شورا کماکان با جدا ری از تهران مخالف هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ادامه داد: براساس گزارشات رسیده نمایندگان مجلس نیز از موضوع جداسازی شهرستان ری از تهران مخالف هستند.

نجفی در پایان در خصوص این پرسش که آیا به نظر شما جدا سازی ری از تهران سیاسی است یا خیر؟ گفت:در این خصوص نمی‌توان انگیزه خوانی در این مورد قضاوت کرد.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: